SylvieNiki administrator
точки: : 125 възраст: : 33
| Заглавие: ЗА или ПРОТИВ графитите и защо? Съб Яну 09, 2010 2:26 am | |
| Кажете какво мислите. Можете да пуснете снимки на графити. |
|
sunshine новак (10%)
точки: : 35
| Заглавие: Re: ЗА или ПРОТИВ графитите и защо? Нед Фев 28, 2010 7:40 am | |
| Аз не съм против. Е да понякога е дразнещо като ходя и на всяка втора стена да има някакви глупави и тъпи графити, но един мой съученик, той малко шут си пада, но ги прави много красиви и не са тъпи. Веднъж нямаше какво да прави и през часа по математика толкова красиво ми написа името. Жалко че се скъса.Щях да ви го покажа. Но против, против съм за тези които са на безбожно глупави места и са безбожно глупави. Иначе в моя град имаме една стена на която всеки може да си прави свободно. И има някой много красиви. Дори имаше нещо като конкурс. Той този моя съученик дори ми казва за различните техники за правене и видове и нз какво си. Някой ден трябва да снимам тази стена(ако не са ч унищожили вече) |
|
SylvieNiki administrator
точки: : 125 възраст: : 33
| Заглавие: Re: ЗА или ПРОТИВ графитите и защо? Нед Фев 28, 2010 9:03 am | |
| Да, чувала съм за това с конкурса То май всяка година се провежда ше на различно място, но не съм много сигурна за това. Иначе аз съм ЗА графитите, имам предвид хубавите гравити, за които някой се е постарал да ги нарисува така, че да изглеждат добре. (А не някой да надраска куп пувни на стената на училището или да рисува картинки изобразяващи ъъъ... мъжки полов орган например, върку току-що пребоядисаната стена на блока...
Последната промяна е направена от SylvieNiki на Вто Дек 28, 2010 1:41 pm; мнението е било променяно общо 1 път |
|
Алис Кълън новак (10%)
точки: : 5
| Заглавие: Re: ЗА или ПРОТИВ графитите и защо? Пет Мар 19, 2010 12:58 pm | |
| Не мога да кажа, че съм против, но не съм ЗА! Просто се излагаме пред чужденците с такива изяви, но се излагаме повече с държанието си, така че няма да умра, ако ги има :d |
|
Sponsored content
| Заглавие: Re: ЗА или ПРОТИВ графитите и защо? | |
| |
|